Warto powierzyć wdrożenie nowego systemu informatycznego, serwerów lub urządzeń sieciowych doświadczonym profesjonalistom.
Wdrożenia
-
Każde wdrożenie, które ma przebiegać sprawnie i zakończyć się wymaganym wynikiem, wymaga solidnego przygotowania. Ważnym jest zatem właściwe rozpoznanie potrzeb i oczekiwań, ustalenie zakresu prac oraz możliwości jakie niesie za sobą użycie zastosowanych we wdrożeniu metod, narzędzi, oprogramowania lub urządzeń.
Odpowiednie przygotowanie i współpraca z Klientem na etapie rozpoznania potrzeb jest warunkiem niezbędnym do wykonania wdrożenia. -
Przeprowadzenie projektu wdrożenia jest najtrudniejszym i najbardziej czasochłonnym etapem całego procesu wdrożeniowego. Na tym właśnie etapie należy przemyśleć i zaplanować wszystkie jego aspekty, odpowiednio rozłożyć w czasie wszystkie procesy wchodzące w skład wdrożenia, zaplanować logistykę między dostawcami i zespołem wdrożeniowym.
Podczas etapu projektowania często pojawiają się nowe pomysły i rozwiązania, które należy skonsultować z Klientem, ustalić wprowadzenie stosownych zmian do zdefiniowanych wcześniej potrzeb i prawidłowo zmodyfikować projekt wdrożenia tak aby uwzględniał wszystkie zmiany.
Owocem zakończonego etapu projektowania jest dokument zawierający wszystkie wytyczne i plan prac. Dopiero teraz można przystąpić do właściwego wdrożenia. -
Wsparcie dla Klienta po pozytywnie zakończonym procesie wdrożenia jest znaczącym ułatwieniem dla użytkowników korzystających z nowego środowiska. Pracownicy nie muszą na własną rękę uczyć się poruszać w nowym środowisku – szybka asysta techników ABAD sprawnie pomoże rozwiązać problemy, wskaże właściwe sposoby użytkowania nowego środowiska, a pracownicy będą mogli skupić się na swoich zadaniach bez straty czasu w wykonywaniu ich codziennych obowiązków. Zakres wsparcia może zostać zdefiniowany zarówno jako element samego procesu wdrożenia jak i jako odrębna usługa świadczona według ustalonych umową zasad.